Friday, April 17, 2009

Toronto weekend

Var riktigt riktigt roligt, var en hyfsat lang bilresa for 2 dagar men det var det latt vart! 10 timmar dit och 10 timmar hem, men vi gjorde det till en skaplig bilresa och vagen dit var fylld med spanning!

Det var jag, Butcher, DJ och Dorich...Butchers pappa ager 2 restauranger dar, typ som olearys men battre och vi at och drack som kungar i 2 dagar:) vi betala inte for ett dyft utan fick allt gratis, fick biljetterna till Montreal Toronto gratis och allt var underbart! maten var riktigt god och olen battre an har i usa eftersom de ar mer lika olen vi har hemma, har ar det sa vattniga och smakar inte som de ska;)

bara en kvall, pa lordagen efter matchen sa drog vi upp en hyfsad nota:P haha, vi kom tillbaka fran matchen skapligt hungriga, bestallde foratter och sen ruskigt god pasta sen efter det sa satt vi bara och prata och drack hela kvallen och notan hamnade pa 650 dollar:P haha, da vare skont att man slapp betala:P


Matchen, grymt coolt!

Dorich och Butcher redo att hugga in!

Familjebild, butcher kande nagra tjejer som kom och at med oss pa fredagskvallen!

DJ! haha

DJ och jag nar vi bowlade pa fredagseftermiddagen!

Dorich, jag och DJ ar redo for en shot i restaurangen efter matchen pa lordagskvallen:)

I baren mellan perioderna, ruskigt cool arena och publiken var otrolig! Dorich, DJ, Jag och Butcher


DJ hade svart att halla ogonen oppna efter mkt dricka och 2 langa dagar i toronto;)

4 comments:

Anonymous said...

Gött att slippa tänka på notan! =) Ser ut som ni hade en bra helg...

Ses snart.

// BB

Anonymous said...

helskotta vad roligt de ser ut att ni ha haft :D vi synes snart :)

// MB

Linn said...

Vilken lyxig resa du fick vara med om!:D Hua vad jag saknar dig!! Man är inte bortskämd med att se bilder på dig men du är så fin och det bara pirrar i mig!!
Puss & Kram <3

Anonymous said...

Detta är nåt att minnas och berätta för kommande generation!
Malla